سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دل دردمند

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

قیمت لپتاپ اچپی، لنوو و ایسوس امروز 26 دیماه + دانلود لیست

قیمت لپتاپ اچپی، لنوو و ایسوس امروز 26 دیماه + دانلود لیست

laptopقیمت پرفروشترین لپتاپهای اچپی، لنوو و ایسوس در بازههای زمانی مختلف تغییراتی را تجربه کرده و مورد توجه کاربران فضای مجازی لپ تاپ مهندسی قرار گرفته است. به گزارش خبرنگار ایمنا، لپتاپ نوعی رایانه است که بهدلیل قابلحملبودن، همچنین داشتن وزن و سایز کم بیشتر از کامپیوترهای خانگی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. دانستن قیمت لپتاپهای برتر و پرفروش به کاربران کمک میکند تا بتوانند بین نمونههای مختلف بهترین گزینه را انتخاب کنند. لپتاپهای سری X «ایسوس» بهنسبت کارایی و کیفیت، قیمت مناسبی دارند و جزو پرطرفدارترین محصولات این شرکت هستند. این محصولات معمولاً با مشخصات سختافزاری مختلف و در طرحها و رنگبندیهای متنوعی عرضه میشوند تا پاسخگوی نیاز کاربران مختلف باشند. یکی از این محصولات X543MA-GQ1012 است که مثل مدلهای قبلی تماماً از پلاستیک ساخته شده است، اما کیفیت و استحکام آن حس بدنه آلومینیومی را القا میکند. این لپتاپ با وجود ضخامت بدنه تقریباً زیاد 27 میلیمتری، فقط حدود دو کیلوگرم وزن دارد و به همین دلیل برای حملونقل دائمی گزینه مناسبی است.

  • سیستم عامل: ویندوز 11 (هوم یا پرو)
  • دارای درایو ODD و دو درگاه USB 3.1و فاقد درگاه USB-C
  • طراحی: 8 از 10
  • امکان پیدا کردن وسیله مسروقه در کوتاه ترین زمان ممکن
  • تعمیر مانیتور
  • مجموعه بازی مطابق انتظارات عمل می کند
  • ارائه و نمایش اطلاعات در ملاقات های تجاری

laptop10. در نهایت مطمئن شوید که یک SSD با ظرفیت حداقل 128 گیگابایت یا یک ترابایت HDD برای داشتن فضای ذخیره­سازی بیشتر تهیه کرده­اید. لپ تاپ­ها با گذشت زمان زندگی ما را آسان­تر کرده­اند. امروزه به راحتی می­توانیم کارهای بیشتری را در زمانی کمتر، به وسیله لپ تاپ در هر کجا و در هر زمان انجام دهیم. چه در قطار در حال سفر باشید و چه به مهمانی رفته باشید، لپ تاپ­ها می­توانند همیشه در کنار شما باشند و در زمان نیاز به کمک شما بشتابند. برای داشتن استفاده­های مفید از لپ تاپ می­توان نرم افزارهای متعددی بر روی آن نصب نمود و در پاسخ به سئوالی که چه استفاده­هایی می­توان از لپ تاپ کرد، باید به نرم­افزارهای نصب شده بر روی آن توجه داشت. بنابراین کارایی لپ تاپ بسیار بالا و به نسبت نوع نیاز شما می­تواند متفاوت باشد. برای انجام بازی، کارت گرافیک دستگاه و میزان حافظه آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

کامپیوتر در زبان فارسی به رایانه معروف است.

laptopدر سوئدی رایانه "dator" خوانده می شود که از "data" ( داده ها ) برگرفته شده است. به فنلاندی "tietokone" خوانده می شود که به معنی «ماشین اطلاعات» می باشد. اما در زبان ایسلندی توصیف شاعرانه تری بکار می رود، «tölva» که واژه ایست مرکب و به معنای «زن پیشگوی شمارشگر» می باشد. در چینی رایانه «dian nao» یا «مغز برقی» خوانده می شود. در انگلیسی واژه ها و تعابیر گوناگونی استفاده می شود، به عنوان مثال دستگاه داده پرداز ( «data processing machine» ) . اما اکنون اکثر انسان ها کامپیوتر را مهمترین نیاز بشر می دانند . کامپیوتر در زبان فارسی به رایانه معروف است. واژه? رایانه از مصدر رایانیدن ساخته شده که در فارسی میانه به شکلِ r?y?n?dan و به معنای «سنجیدن، سبک و سنگین کردن، مقایسه کردن» یا «مرتّب کردن، نظم بخشیدن و سامان دادن» بوده است. این مصدر در زبان فارسی میانه یا همان پهلوی کاربرد فراوانی داشته و مشتق های زیادی نیز از آن گرفته شده بوده.

همه فن حریف است.

به خاطر حاشیههای کم اطراف نمایشگر، شما تصویری وسیعتر را در این لپتاپ تجربه میکنید. این لپتاپ به درگاههای گوناگون و پیشرفتهای مجهز است. دو پورت USB-C 3.2 نسل دوم که یکی از آنها مجهز به فناوری Thunderbolt 4 است، امکان اتصال هابهای قدرتمند، اکسسوریها و نمایشگرهای جانبی بیشتر را ممکن میسازند. دو پورت USB 3.0، جک 3.5 میلیمتری صدا، HDMI و درگاه شبکه از دیگر مشخصات این لپتاپ همه فن حریف است. همچنین باتری این لپتاپ از نوع 4 سلولی با ظرفیت 76 وات ساعت است که برای 7 تا 8 ساعت کار عادی و کمی بیش از یک ساعت انجام بازی سنگین کفایت میکند. لپتاپهای سری کاتانا برند اماسآی هم جزو محصولات خوب و باکیفیت بازار است که طرفداران خاص خود را دارند. در سری جدید این لپتاپها که نام GF66 را یدک میکشند، ما شاهد پردازنده نسل دوازدهم اینتل، که در مدل مد نظرمان Core i5 12500H است، هستیم.

فرض کنید نمایشگر 15 اینچی لپتاپ کنونی شما، دیگر به چشمتان کوچک به نظر میرسد و کارتان هم به گونهای است که عمدتا در یک جا مستقر هسنید و زیاد جابجا نمیشوید. آیا میدانید که با همان هزینهای که قصد دارید برای خرید یک لپتاپ 17 اینچی گران قیمت بپردازید که دارای یک نمایشگر میان رده یا رده بالای باکیفیت میباشد، میتوانید یک کامپیوتر بدون کیس یا همان All in one PC با نمایشگر 23 اینچی و یا حتی بزرگتر خریداری کنید؟ اگر زیاد نیازی به جابجا شدن ندارید و کارتان به شکلی است که عمدتا بدون تحرک هستید، خرید کامپیوترهای همه کاره میتواند گزینه بهتری از خرید لپتاپ برایتان باشد. از طرفی دیگر مقرون به صرفه بودن کامپیوترهای بدون کیس را هم که کنار بگذاریم، مدرن بودن آنها را نمیتوان نادیده گرفت. در صورتی که بدوجه محدودی برای خرید تبلت دارید، مطلب بهترین تبلت تا 3 میلیون تومان برای شما لب تاب استوک تهیه شده است.

این به چه معنی است؟ یعنی Lenovo در مقایسه با Asus بهطور قابلتوجهی محبوبتر است و محصولات بیشتری را نسبت به ایسوس ارائه میدهد. این به معنای این است که لنوو قابلاعتماد است. اگر به دنبال خرید از مارکی هستید که میلیونها نفر در سراسر جهان به آن اعتماد دارند، لنوو باید یک انتخاب مناسب برای باشد. ماندگاری و دوام لپتاپهای ایسوس نسبت به لپتاپهای لنوو بیشتر است. برای سالهای زیادی، ایسوس از دوام لپتاپهای خود بهعنوان نقطه اصلی فروش اکثر محصولات خود استفاده کرده است. این امر باعث شده تا بتواند شهرت خوبی در بازار بهویژه در بین مصرفکنندگانی که قصد خرید لپتاپی رادارند که عمر طولانی داشته باشد را کسب کند. اکثر لپتاپهای ایسوس ضمانت خوبی برای جبران خسارات ناشی از اتفاقات طبیعی دارند. آنها دارای انواع گارانتی هستند که حتی قسمتهایی از لپتاپ مانند باتری را نیز پوشش میدهد. این نشاندهنده اعتماد به دوام محصولات خود و تعهد به ارائه بهترین کیفیت برای مصرفکننده است.

laptopسری پردازندههای نسل دوازدهم اینتل با نام Alder Lake رسما جایگزین پردازندههای نسل یازدهم Rocket Lake شدند. پردازندههای جدید Alder Lake، هم در رایانههای رومیزی و هم در لپ تاپ ها مبتنی بر معماری 10 میلیمتری به کار رفتهاند و نسبت به نسلهای قبلی از عملکرد و بازده بهتری برخوردار هستند. توجه داشته باشید که بخش اعظم لپ تاپ های نسل دوازدهم بهویژه دستگاههای مقرونبهصرفه تر هنوز منتشر نشدهاند. اما همین انتشار در سال 2022 در تحلیل قیمت لپ تاپ نشان میدهد که به کاهش کلی ارزش محصولات نسل 10 و 11 انجامید. در آینده با نزدیک شدن به تاریخ عرضه نسل سیزدهم اینتل، میتوانیم شاهد کاهش قیمت قابل توجهی در لپ تاپ های نسل دوازدهم باشیم. البته مطمئنا مدتی طول میکشد تا پردازندههای نسل سیزدهم اینتل ظاهر شوند. اما برای کسانی که به دنبال ارتقا از نسل 10 و 11 به نسل 12 هستند، میتواند خبر خوبی باشد. تجزیه و تحلیل بازیگران کلیدی در بازار جهانی لپ تاپ در سال 2022 نشان میدهد که بازار بسیار رقابتی بوده است.


کامپیوتر را به برق وصل کنید. مانیتور را با استفاده از پورت های مربوط به کارت گرافیک در پشت کیس متصل کنید. کی بورد و موس را نیز به پورت های usb موجود در پشت یا جلو کیس وصل کنید. قبل از اینکه سیستم عامل را نصب کنید هیچ دستگاه دیگری را به کامپیوتر وصل نکنید. کامپیوتر را روشن کنید. در حال حاظر کار خاصی را نمی توانید انجام دهید زیرا هنوز سیستم عامل را نصب نکرده اید اما می توانید مطمئن شوید که تمامی قطعات همچون فن به درستی نصب شده و کار می کنند. ممکن است نیاز باشد تا کامپیوتر رابرای بوت شدن از روی CD یا USB تنظیم کنید. بار اولی که کامپیوتر را روشن می کنید به تنظیمات BIOS بروید و از طریق منوی BOOT، تنظیم کنید که می خواهید سیستم عامل از روی کدام درایو بوت شود. سیستم عامل مورد نظر را نصب کنید. بر روی کامپیوتر های شخصی می توانید سیستم عامل های ویندوز و یا لینوکس را نصب کنید.ویندوز غیر رایگان است اما تقریبا با تمام برنامه های کاربردی سازگاری دارد. لینوکس رایگان است و توسط برخی از توسعه دهندگان پشتیبانی می شود و بسیاری از برنامه هایی که توسط ویندوز پشتیبانی می شود روی لینوکس به درستی کار نمی کند . همچنین بر خی از سخت افزار ها نیز روی آن به درستی کار نمی کنند. نصب درایو ها بعد از نصب سیستم عامل اولین کاری که باید انجام دهید نصب درایو های مربوط به سخت افزار هاست.

اندازه کوچکتر و سرعت بسیار بالاتر هارد SSD موجب شده است که نسبت به هارد HDD بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. هارد دیسک لپ تاپ با ظرافت خاصی که دارند می توانند به خوبی درون این دستگاه قرار گیرند. علاوه بر این، برای پردازش های سنگین نیز هارد لپ تاپ باید به گونه ای انتخاب شود که سرعت بالایی داشته باشد. در کامپیوترها اغلب از هارد دیسک داخلی استفاده می شود. این نوع هارد که از آن با نام هارد HDD نام میبرند وظیفه دارد تا به صورت دائمی اطلاعات را درون خود ذخیره کند. قدرت بسیار بالاتر این هارد در مقایسه با ضربات و مقاومت بیشتر در برابر آسیب دیدگی از جمله ویژگی ها و مزایای آن عنوان می شوند. در طرف مقابل لپ تاپ ها را می توانید با هاردهای ssd مجهز نمایید. هنگامی که به دنبال خرید لپ تاپ یا خرید کامپیوتر هستید، با بررسی مزایای و معایب هر کدام میتوانید انتخابی مناسب داشته باشید.

laptopایا نصب ویندوز با قیمت 65 هزار تا200 تومن هست؟ ایا قطعات کامپیوتر با مبلغ بین80 تا 350 تومن تعویض میشوند؟ منبع 1 در آن واحد منابع خود را اعم از ابزارها وداده ها با کامپیوترهای دیگر همزمان بهره ببرد. برای طراحی یک شبکه باید از کجا شروع کرد؟ چه پارامترهایی را باید در نظر گرفت؟ هدف از برپاسازی شبکه چیست؟ انتظار کاربران از شبکه چیست؟ آیا شبکه موجود ارتقاء می باید و یا یک شبکه از ابتدا طراحی می شود؟ چه سرویس ها و خدماتی برروی شبکه ارائه خواهد شد؟ روشن نشدن کامپیوتر : برای پیدا کردن علت روشن نشدن کامپیوتر کار اولیه چک کردن تمامی اتصالات برقی و اطمینان از سالم بودن آنهاست. در صورتی که تمامی اتصالات درست باشند و هیچگونه هشداری در سیستم نباشد ، مطمئنا از قسمت داخلی سخت افزارها مشکل ایجاد شده است که در این صورت تماس با متخصصین بهترین راهکار برای رفع مشکلات کامپیوتر می باشد. وصل نشدن گوشی به کامپیوتر : رای حل این مشکل باید اطمینان پیدا کرد که درایور گوشی مورد نظر در کامپیتور نصب شده است یا نه.

  • با وزن 2.39 کیلوگرم
  • مجموعه ای از مشخصات مناسب
  • ارائه مجموعه ای منحصر به فرد از سنسورها و ردیاب ها
  • 16 گیگا بایت رم

به عنوان مثال، ایسوس در سال 2022 خط تولید سری جدید لپ تاپ های ProArt را راهاندازی کرد. این خط تولید برای تولیدکنندگان محتوا و همچنین افزایش سهم بازار نسبت به رایانههای شخصی، طراحی شده بود. انتظار میرود دیجیتالی سازی رو به رشد، جریان سرمایهگذاری مستقیم خارجی و تمرکز فزاینده بر تولید داخلی بتواند تحلیل قیمت لپ تاپ را در بازار سال 2023 نیز غیرقابل پیشبینی کند. خط تولید لپ تاپ های ProArt که کمپانی ایسوس عنوان داشته است که آن را برای «Creator» ها توسعه داده است. به دلیل افزایش هزینههای ساخت و زنجیره تامین قطعات، مشکلات لجستیکی و مونتاژ، سازندگان عمده لپ تاپ در نیمه دوم سال 2022 به افزایش قیمتها روی آوردند. قرنطینههای مداوم کووید-19 در چین و همچنین مشکلات عرضه ناشی از تهاجم روسیه به اوکراین به عنوان مقصران اصلی این افزایش قیمتها ذکر شدند. سازندگان لپتاپ در مواجهه با افزایش هزینههای قطعات، افزایش فشارهای زنجیره تامین ناشی از قرنطینههای گسترده COVID-19 در چین و همچنین درگیریهای مداوم در اوکراین، به افزایش قیمتهای خود دست زدند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید لپ تاپ استوک لطفا از سایت ما دیدن کنید.