سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دل دردمند

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی 2023

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیون جزو ارکان اصلی و جدایی ناپذیر یک خانه است و این روز ها در اکثر مکان ها عمومی و غیر عمومی کاربرد دارد. برند شیائومی در مدت زمان کوتاه توانست به یکی از بهترین برند های وسایل الکترونیکی و هوشمند تبدیل شود. تلویزیون های شیائومی با نام mi tv توانسته اند به انتخاب برتر خریداران تبدیل شوند. احتمالا نام برند چینی شیائومی را با گوشی های هوشمندی که این روزها بسیار میان خریداران گوشی همراه محبوب شده اند بشناسید. باید گفت برند شیائومی پس از موفقیت بی نظیر در طراحی و ساخت گوشی های هوشمند وارد بازار لوازم الکترونیکی دیگر همچون ساخت و تولید تلویزیون شد. با ما همراه باشید تا تلویزیون های شیائومی را مورد بررسی قرار دهیم. برای خرید تلویزیون های شیائومی پیشنهاد ما خرید تلویزیون شیائومی از فروشگاه کوروش استور هست، که لینک خرید برای شما قرار داده میشه که میتونید به راحتی خریدتون رو انجام بدید. مزیت های خرید تلویزیون شیائومی چیست؟ تلویزیون های هوشمند شیائومی دارای مزیت های بی شماری هستند که به صورت خلاصه آن ها را بیان می کنم.

  • رزولوشن 4k (3840 * 2160)
  • رزولوشن HD (768×1366)
  • مقایسه تلویزیون شیائومی با برندهای دیگر
  • سیستم عامل: اندروید 10
  • پشتیبانی از فرمت های تصویری PNG, GIF, JPG
  • سپس وارد حالت HDMI تلویزیون شوید

2 هست یا 2.1 ؟ نسخه 2 hdmi دارد. این مدل 2020 هست؟ با سلام و احترام - بله 2020 می باشد. گفته شده سیستم عاملش اندرویده، ولی گفته نشده اندرویدش چنده, قیمت تلویزیون شیائومی 65 اینچ بانه اندروید چند روشه؟ اندروید 9 روی این مدل موجود می باشد. بر روی دیوار نصب میشوند..! با سلام و احترام بله قابل اتصال به دیوار نیز می باشند. قبلیت ضبط فیلم هم داره ؟ با سلام و عرض ادب. امکان ضبط فیلم برای تلویزیون های قدیمی قابلیت محسوب میشده است. تلویزیون شیائومی یک دستگاه اندرویدی است. مانند موبایل باید برنامه ی مورد علاقه خود را برای ضبط و عکس گرفتن را نصب کنید تا از آن استفاده کنید. با سلام و احترام - بله این مدل دارای انواع پورت ورودی می باشد. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. Attachments The maximum upload file size: 100 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, kalinab.com other. Links to YouTube, Facebook, شیائومی 4s تلویزیون Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded.

  • حافظه رام داخلی 16 گیگابایت از نوع eMMC
  • Afraland - 4 ماه پیش
  • استفاده از تکنولوژی Dolby Vision & Dolby Atmos
  • به رفکت تصویر خیلی حساسید
  • طول عمر بالا و کیفیت ساخت عالی
  • برند: شیائومی

xiaomi tvدر مقایسه ای که قبلاً بین تلویزیون سامسونگ و شیائومی 4S انجام دادیم، سیستم صوتی شیائومی به نسبت ضعیف تر عمل کرد، اما این مدل بروز تر و بالاتر از 4S بوده و باندهایی به مراتب با کیفیت تر دارد. لازم به ذکر است، شیائومی برای حفظ تعادل قیمت و امکانات مجبور است، در برخی قسمت های تلویزیون کمتر سرمایه گذاری کند و به جای آن روی بخش های دیگر نمایشگر تمرکز کند. مثلا تمرکز اصلی شیائومی در تلویزیون 4X بیشتر روی کیفیت تصویر و امکانات اسمارت و سیستم عامل بوده است. به همین دلیل بیشتر قابلیت های پیشرفته این مدل در تصویر و امکانات اسمارت لحاظ می شود. این مدل در سیستم صوتی خود از فناوری Dolby Audio بهره گرفته است، همچنین پردازنده amlogic شیائومی نیز اصوات را آنالیز می کند و در نتیجه همکاری آن ها شما صدایی با کیفیت را در حین تماشای تلویزیون خواهید شنید. یکی از بخش هایی که شیائومی حسابی روی آن سرمایه گذاری کرده است؛ قابلیت ها و امکانات اسمارت تلویزیون شیائومی 4X می باشد.

به مهارت های تلویزیون شیائومی خود ایمان داشته باشید اما هرگز از پیشرفت دست نکشید

بهترین تلویزیون های شیائومی معمولا از سیستم عامل اندروید استفاده خواهند کرد که یکی از محبوب ترین پلت فرم های موجود در بین کاربران می باشد. طراحی تلویزیون شیائومی MI 4S سری M5 مدل 2019 اولین چیزی است که به چشم می آید. درست است که طراحی مهمترین فاکتور نیست اما اگر از لحاظ طراحی جذب نشوید کمتر به بررسی تلویزیون برای خرید متمایل خواهید بود. در قسمت جلو فریم های فلزی بی عیب و نقص و کاملا باریک را مشاهده می کنید که محصولی زیبا و جذاب را ایجاد کرده است. قسمت ساخته شده از پلی کربنات پنل پشت بسیار ساده است و کیفیت پلاستیک مناسب است. هنگام حرکت تلویزیون یا نگه داشتن آن برای نصب روی دیوار متوجه وزن سبک آن نسبت به سایر برندها خواهید شد. شما حتی از سیستم مدیریت کابل یا کاورهایی که برای پنهان کردن کابل ها و بهوبد مدیریت آنها استفاده شده است قدردانی خواهید کرد.

فناوری MEMC، درون یابی فریم در سطح میلی ثانیه را امکان پذیر میکند. به بیان سادهتر با ایجاد فریمهای اضافی و قرار گرفتن آنها در بین فریمهای اصلی یک صحنه تصاویری بدون لرزش را در محتوای اکشن میتوان مشاهده کرد. با در اختیار داشتن تلویزیون MAX 86 فرقی ندارد بیننده یک رویداد ورزشی، فیلم اکشن یا حتی بازی ویدئویی رقابتی باشید، در هر صورت میتوانید صحنههای شفاف و بدون تاری را تماشا کنید. تلویزیون شیائومی MAX 86 برای گیمرها و علاقهمندان به بازیهای ویدئویی میتواند گزینهای مناسب باشد. این تلویزیون 2022 از استاندارد HDMI 2.1 پشتیبانی میکند. این استاندارد که یک ارتقاء قابل توجه به نسبت HDMI 2.0 گذشته محسوب میشود چند سالیست که در تعدادی از تلویزیونهای نسل جدید گنجانده شده است و برای آنها مزایایی را مخصوصا برای گیم پلی به همراه دارد. پهنای باند در این پورت از 18 گیگابیت بر ثانیه به 48 گیگابیت بر ثانیه میرسد. تلویزیون L86M7-ESME با پورت جدید HDMI 2.1 به جدیدترین کنسولهای بازی متصل میشود و جالب اینجاست امکان انتقال منابع ویدئویی با کیفیت 4K و نرخ تازه سازی 120 هرتز را فراهم میکند.

 

در آن اسپیکر ها در طرف چپ و راست و سمت پایین صفحه نمایش واقع شده اند. در این تلویزیون از ویژگی های صوتی DTS و Down Firing بهره گرفته شده است که متناسب با آن صدا به صورت 3 بعدی و همه جانبه پخش می شود. در آن هر اسپیکر توان 10 وات را دارد که روی هم 20 وات خروجی صدا را دارند. گیرنده دیجیتال آن از نوع HD می باشد بنابراین می توانید کانال ها را با کیفیت بالا تماشا کنید. ویژگی های هوشمند در تلویزیون شیائومی مدل L65M5-5ASP با سیستم عامل اندروید پیاده شده است. در آن از قابلیت های Google Assistant و Voice Assistant بهره گرفته شده است. این تلویزیون قابلیت های اتصال بیسیم یعنی وای فای و بلوتوث را دارد و برای انتقال سریع داده ها از DLNA بهره برده است. ورودی و خروجی ها به صورت کاربردی و منسجم در آن نقش آفرینی می کنند. تلویزیون 65 اینچ شیائومی با دارا بودن صفحه نمایش بزرگ لذت فراوانی را در اجرای برنامه های اینترنتی دارد و کاربر به راحتی از این امکانات می تواند استفاده کند.

اثبات اینکه تلویزیون شیائومی به شدت همان چیزی است که شما هستید در جستجوی

تلویزیون های شیائومی با قاب باریک بدنه از طراحی خوب و کاربرپسندی برخوردار هستند . علاوه بر این به سبب داشتن قیمت های به صرفه و اقتصادی ، امکان خرید را برای افرادی که تمایل به پرداخت هزینه های زیادی برای خرید تلویزیون ندارند و فراهم خواهد کرد . امیدواریم با مطالعه این صفحه پاسخ سوال خود را در مورد لیست قیمت تلویزیون هوشمند شیائومی گلوبال را گرفته باشید . در صورتی که مایل به خرید بهترین و جدیدترین تلویزیون ال ای دی شیائومی با قیمت ویژه تخفیفدار هستید. شیائومی با تولید تلویزیونهای باکیفیت و بسیار به صرفه و اقتصادی زمینه را برای خرید راحت تر قشرهای مختلف جامعه فراهم خواهد کرد . البته نباید از مانیتورهای گیمینگ و منحنی شیائومی نیز نباید غافل شد . که برای طرفداران گیمینگ و بازی های هیجان انگیز ، پیشنهاد می شود . جدیدترین تلویزیون شیائومی 2022 کدام مدل هاست ؟ جدیدترین تلویزیون های شیائومی که در سال 2022 راهی بازار شدند سری ES Pro هستند که مجهز به نمایشگرهای فورکی 120 هرتز و اسپیکر 25 وات هستند.

تلویزیون 43 اینچ شیائومی 4K اسمارت P1 2021 دارای کیفیت UHD 4K می باشد که در این عصر تکنولوژی و فناوری یکی دیگر از برندهای قدرتمند تلویزیون می باشد و در خدمت مردم جهان قرار گرفته است. تلویزیون 43 اینچ شیائومی 4K UHD اسمارت P1 از سیستم عامل ANDROID TV پشتیبانی میکند که مدیریت برنامه های اینترنتی را در تلویزیون عهده دار میباشد. تلویزیون شیائومی P1 2021 دارای طراحی باریک و مینیمالیستی بوده که بر روی دو پایه در میز تلویزیون و دکوراسیون قرار می گیرد. تلویزیون 43 اینچ شیائومی 4K UHD اسمارت P1 از برنامه های هوشمندی همچون برنامه های ALEXA ,NETFLIX ,GOOGLE ASSISTANT و .. . 2160 پیکسل می باشد. این کیفیت 4K چهار برابر کیفیت FHD بوده که از برنامه های ترکیب رنگ زنده HDR پشتیبانی می کند و در کنار این فناوری نیز HDR 10 PRO هر کیفیت تصویر را در برترین کیفیت به جریان پخش می گذارد.

تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP دارای ریموت کنترل بی سیم بلوتوثی مدل AR14 است و نیاز نیست حتما آن را جلوی تلویزیون بگیرید تا کار کند. این ریموت کنترل طراحی شیک و زیبایی دارد و کار کردن با آن نیز آسان است. این ریموت کنترل دارای دکمه اختصاصی اجرای دستیار صوتی گوگل یا Google Assistant است و شما می توانید با فشردن آن از دستورات و جستجوی صوتی استفاده نمایید. همچنین دارای دکمه اختصاصی اجرای برنامه Netflix و Amazon Prime Video است و شما می توانید خیلی سریع به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. ریموت کنترل این تلویزیون با توجه به مناطق جغرافیایی مختلف ممکن است، متفاوت باشد. طراحی تلویزیون 65 اینچ شیائومی L65M5-5ASP بسیار زیبا و شیک است. حاشیه ها، بدنه و پایه های این تلویزیون از جنس فلز هستند و بسیار با کیفیت ساخته شده اند. پایه های این تلویزیون در دو طرف آن قرار دارند و فضای کافی برای قرار گرفتن ساندبار جلوی تلویزیون را در اختیار شما قرار می دهند.

xiaomi tvتکنولوژی HLG یکی از برترین و پویاترین فناوریهای تصویر است که برای تکمیل نسخه های HDR ابداع شده است. فناوری اچ ال جی بر خلاف نسخههای HDR ، در محیط پخش زنده نیز عمل میکند و عملکرد و اثر بسیار سریع دارد. تلویزیونهای شیائومی در اکثر تلویزیونهای خود از فناوری HDR10 و HLG استفاده میکند که ترکیب قوی و عالی میسازند به نحو احسن کیفیت تصاویر را ارتقاء میدهند. و HLG بهره میبرد. از HDR10 قویتر است چرا که نسخه پرو از ابر داده استاتیک بهره میبرد؛ پس قطعاً ترکیب آن با HLG قویتر و باکیفیتتر است. آیا در فناوریهای OLED، QLED و neo QLED سامسونگ پیشروتر است یا شیائومی؟ تفاوت تلویزیون شیائومی و سامسونگ در تکنولوژیهای OLED، QLED و neo QLED نیز به چشم می خورد . اینها هر کدام فناوریهای متفاوت پردازش نور هستند. که از نوع رایج نورپردازی یعنی LED بالاتر هستند. تلویزیونهای OLED از روش متفاوت استفاده میکنند.