سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دل دردمند

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بررسی Satellite P55T-A5202

    نظر

این لپ تاپ در زمان عرضه شاید انتظار داده نمی شد که تا این اندازه محبوب شود و همه انتظار داشتند که با یکی دیگر از لپ تاپ های ساده و بی کیفیت روبرو شوند اما حدودا یک هفته بعد از عرضه بود که به چنان محبوبیتی نزد کاربران رسید که باعث هم انتظارات از لپ تاپ استوک Toshiba بالاتر برود و هم به طور کلی انتظارت از لپ تاپ های خانگی بالاتر برود.اما این لپ تاپ فقط برای استفاده های شخصی ساخته نشده است و کاربران می توانند که در صورت نیاز استفاده های تجاری و یا هر آنچه که در نظر دارند هم از این لپ تاپ بکنند به طور کلی رابط کاربری بسیار عالی آن به کاربران اجازه می دهد که استفاده های فراوانی از آن داشته باشند و محدودیتی در این زمینه برای آن ها در نظر گرفته نشده است.وقتی Toshiba لپ تاپی را روانه بازار می کند انتظارها به حدی بالا هستند که همه منتظرند که با لپ تاپی فوق العاده با امکاناتی بی نظیر روبرو شوند و انصافا هم که Toshiba تا حد زیادی انتظارات کاربرانش را برآورده می کند و همیشه سعی می کند لپ تاپ هایی کامل از همه جهت را روانه بازار بکند. این کمپانی به خواسته های کاربرانش بسیار اهمیت می دهد و سعی می کند که گفته های آن ها را در مورد لپ تاپ هایش به خوبی در نظر بگیرد و تا حد الامکان هم به انتقادات به خوبی پاسخ می دهد.این کمپانی همیشه در طول دوره های مختلف لپ تاپ هایی کاملا به روز و خوش ساخت را روانه بازار کرده است و هیچگاه ندیده ایم که لپ تاپی را که Toshiba عرضه کرده باشد نوآوری نداشته باشد.یکی از اصلی ترین طرفداران نوآوری همین کمپانی Toshiba می باشد و اگر شما به لپ تاپ هایش نگاه کنید خواهید دید که تعداد زیادی از آن ها نوآوری های بسیار بزرگی را در خود دیده اند.

از همان روزی که کمپانیtoshiba  برای اولین بار اقدام به تولید و عرضه لپ تاپ های مختلف کرد همیشه شاهد نوآوری و خلاقیت از جانب این شرکت بوده ایم. Toshiba همیشه لپ تاپ هایی بسیار باکیفیت و شاخص را روانه بازار کرده است. لپ تاپ های این شرکت معمولا در همان اوجی که همیشه قرار داشته اند باقی می مانند و به هیچ وجه شاهد افت کیفیت آن ها نیستیم، این روزها لپ تاپ های بسیار زیادی روانه بازار می شوند که در نگاه اول بسیار زیبا و با کیفیت می باشند اما پس از مدتی دچار افت کیفیت می شوند و خرابی هایی در آن ها به وجود می آیند. معمولا این قبیل اتفاقات اصلا برای کاربران خوشایند نیستند و آن ها به دنبال لپ تاپ هایی می گردند که سالیان سال کیفیت بالای خود را حفظ کنند و کارایی خوبشان دچار افت نشود، از این رو به سراغ کمپانی  Toshiba و لپ تاپ هایش می روند چرا که لپ تاپ های این کمپانی همیشه در طول دراز مدت کیفیت خوب خود را حفظ می کنند و کاربران را از خود راضی نگه می دارند. یکی از این لپ تاپ های زیبا و باکیفیت، لپ تاپ Satelite P55T-A5202 است که توسط کمپانی Toshiba تولید و عرضه شد. این لپ تاپ در همه قسمتها دارای کیفیت بسیار خوبی است به گونه ای که کاربر را راضی نگه خواهد داشت. در ادامه قصد داریم که این لپ تاپ زیبا را مورد بررسی قرار دهیم و با قسمت های مختلف آن آشنا شویم. با ما همراه باشید.

 

صفحه نمایش این لپ تاپ استوک دارای کیفیت بسیار مطلوبی است و تصاویر را با با کیفیت قابل قبولی به کاربر نشان می دهد. این صفحه نمایش بسیار زیبا طراحی شده است و تصاویر را به گونه ای بسیار زیبا نشان می دهد.نورپردازی این صفحه نمایش نیز بسیار خوب است و در مواقعی که در مقابل نور مستقیم خورشید قرار می گیرد باز هم کیفیت خوب خود را حفظ می کند که این مورد باعث می شود شما در همه مناطق تصاویر بسیار باکیفیتی را از صفحه نمایش خود دریافت کنید. رنگ ها به شکلی جالب در این صفحه نمایش نشان داده می شوند و کاربر می تواند به سادگی زنده و پویا بودن رنگ ها را مشاهده کند. این صفحه نمایش یکی از نقاط قوت این لپ تاپ می باشد که عملکرد بسیار خوبی هم دارد. انواع دیگر لپ تا پ استوک هم می‌توانند گزینه جایگزین مناسب برای این لپ تاپ باشد.

Satelite P55T-A5202 یکی از باکیفیت ترین و خوش ساخت ترین ساخته های کمپانی Toshiba در زمینه طراحی ظاهری می باشد که زیباییش هم بسیار مورد پسند کاربران قرار گرفته بود. این لپ تاپ نوآوری های خاصی را در طراحی خود دارد و جز شیک ترین لپ تاپ های Toshiba محسوب می شود. لپ تاپ های سری Satelite  لپ تاپ های بسیار خاص و زیبایی هستند که برای افرادی که به دنبال یک شیک و جمع و جور می گردند گزینه بسیار مناسبی هستند. این لپ تاپ ها به گونه ای خوش دست طراحی می شوند که هر کاربری از کار کردن با آن ها لذت فراوانی می برد. این لپ تاپ یکی از جالب ترین محصولات لنوو است و به لطف بهره بردن از صفحه نمایش بسیار باکیفیت خود کاملا زیبا،قوی و استوار به نظر می رسد و همین موارد باعث می شوند که لپ تاپ بسیار زیبا دیده شود. Toshiba با هوشیاری در برخی قسمت های بدنه این لپ تاپ نوآوری هایی به وجود آورده است که باعث می شوند این لپ تاپ از نظر ظاهری حداقل با دیگر لپ تاپ های هم رده خود تفاوت هایی داشته باشد. Satelite  ها در زمینه طراحی ظاهری شباهت های بسیار زیادی به یکدیگر دارند که البته این شباهت ها به هیچ وجه باعث نشده اند که لپ تاپ ها تکراری باشند اما به هر حال این لپ تاپ با دیگر لپ تاپ های این سری تفاوت هایی دارد که باعث شده است تا این اندازه خاص به نظر برسد.در مورد استحکام این لپ تاپ باید گفت که با اینکه لپ تاپ ظریف طراحی شده است و شاهد ظرافت کاری هایی در طراحی آن هستیم اما دارای استحکام قابل توجهی هم می باشد و هرگز جز لپ تاپ هایی نیست که با کوچکترین شوک هایی،صدمات زیادی به آن ها وارد می شود. استحکام لپ تاپ های Toshiba همیشه در حد قابل قبولی بوده است و این لپ تاپ هم دقیقا راه لپ تاپ های دیگر این کمپانی را ادامه داده است و به همین دلیل نگرانی در این زمینه وجود نخواهد داشت.